Check Out Our Facilities
تعرف على منشأتنا

Equipment. Training. Care.
المعدات. تدريب. رعاية.

Go big, or go home. The gym’s state-of-the-art training facility is holding up to that motto. Fully equipped with all the latest cutting-edge strength and conditioning equipment, and around-the-clock supervision from our staff of professional trainers ensures you will get the most out your gym experience with life style physiotherapy center.
انطلق بشكل كبير أو اذهب إلى المنزل. تتمسك منشأة التدريب الحديثة في صالة الألعاب الرياضية بهذا الشعار. مجهزة تجهيزًا كاملاً بأحدث معدات القوة والتكييف المتطورة ، ويضمن الإشراف على مدار الساعة من قبل طاقم المدربين المحترفين لدينا الحصول على أقصى استفادة من تجربة الجيم مع مركز العلاج الطبيعي بأسلوب الحياة.

kettle balls

Indoor Pool
المسبح

Ready for an amazing workout experience? The classes held in our Indoor Pool will have you feeling incredible. The versatility of our Indoor Pool allows us to offer all your favorite exercise classes, with our certified instructors leading everything a whole variety of classes and training sessions.
هل أنت مستعد لتجربة تمرين مذهلة؟ ستشعرك الفصول التي تقام في المسبح الداخلي بشعور لا يصدق. يتيح لنا تعدد استخدامات المسبح الداخلي الخاص بنا تقديم جميع دروس التمرينات المفضلة لديك ، حيث يقود المدربون المعتمدون لدينا كل شيء في مجموعة متنوعة كاملة من الفصول والدورات التدريبية.

Hiphop Class

Weight Room

غرفة الوزن

Hit the Weight Room and leave a stronger person. Designed by athletes for athletes, this high-performance training space is the real deal. There are no unnecessary distractions so you can stay focused and committed to achieving your fitness goals. Make sure to check out the Weight Room the next time you are in!
اضرب غرفة الوزن واترك شخصًا أقوى. تم تصميم مساحة التدريب عالية الأداء هذه من قبل الرياضيين للرياضيين ، وهي الصفقة الحقيقية. لا توجد مشتتات غير ضرورية حتى تتمكن من الاستمرار في التركيز والالتزام بتحقيق أهداف لياقتك. تأكد من إطلاعك على غرفة الوزن في المرة القادمة التي تكون فيها!

Spa Pool

Zubma Dance

Our Dance Studio has everything you need for the perfect workout. Want to run faster? Increase your strength? Stay injury-free? life style physiotherapy center is the place and has the space for you. There’s something for everyone’s workout needs. Make sure you are first on your list. Don’t hesitate to start today.
يحتوي استوديو الرقص الخاص بنا على كل ما تحتاجه للتمرين المثالي. هل تريد الجري بشكل أسرع؟ زيادة قوتك؟ ابق خالي من الإصابات؟ مركز العلاج الطبيعي بأسلوب الحياة هو المكان الذي يحتوي على مساحة لك. هناك شيء ما يلبي احتياجات التمرين للجميع. تأكد من أنك الأول في قائمتك. لا تتردد في البدء اليوم.