Take a Class
الحصص التدريبية

Choose From a Variety
اختر من مجموعة متنوعة

life style physiotherapy center offers a weekly schedule of classes for every fitness fan. Whether you want to dial up the intensity or take a more relaxed approach, work your arms or core, we’ve got a class with a spot just for you. Create your own personalized schedule by choosing the classes that suit your needs.
يقدم مركز العلاج الطبيعي بأسلوب الحياة جدولًا أسبوعيًا للفصول لكل مشجع للياقة البدنية. سواء كنت ترغب في زيادة القوة أو اتباع نهج أكثر استرخاءً ، أو تمرن ذراعيك أو قلبك ، فلدينا فصل دراسي مخصص لك فقط. قم بإنشاء جدولك المخصص عن طريق اختيار الفصول التي تناسب احتياجاتك.

Man-at-gym

Yoga

Yoga is sure to become your next obsession. You’ll love the way you feel! Pilates is based around the belief that mental and physical health are interrelated, and should be conditioned together. By combining fun and enjoyment with physical activity,Yoga boosts your emotional and physiological fitness.
من المؤكد أن تصبح اليوجا هوسك التالي. ستحب ما تشعر به! يقوم اليوجا على الاعتقاد بأن الصحة العقلية والبدنية مترابطتان ، ويجب أن يتم تكيفهما معًا. من خلال الجمع بين المتعة والمتعة مع النشاط البدني ، تعزز تمارين اليوجا لياقتك العاطفية والفسيولوجية.

Spinning Class

Weight Lifting
رفع الأثقال

Join us for Weight Lifting and exercise your way to a healthy body and mind. Weight Lifting techniques build a strong body from which one can transition into more advanced stages, including a diversity of exercises and modifications to suit a range of difficulties, from beginner to advanced. Treat yourself today — you deserve it!
انضم إلينا من أجل رفع الأثقال وتمارس طريقك إلى الجسم والعقل السليمين. تبني تقنيات رفع الأثقال جسمًا قويًا يمكن للمرء أن ينتقل منه إلى مراحل أكثر تقدمًا ، بما في ذلك مجموعة متنوعة من التمارين والتعديلات لتناسب مجموعة من الصعوبات ، من المبتدئين إلى المتقدمين. كافئ نفسك اليوم - أنت تستحق ذلك!

Pilates Stretches

Indoor Cycling
الدرجات

Wake up early and join us for Indoor Cycling, our unique fitness fusion that’ll have your heart pumping in no time. Among its many benefits, participating in Indoor Cycling helps improve coordination, reaction time, and memory. Indoor Cycling is a class that feels good and fits with every healthy lifestyle.

استيقظ مبكرًا وانضم إلينا في ركوب الدراجات في الأماكن المغلقة ، وهو اندماج اللياقة البدنية الفريد لدينا الذي سيجعل قلبك ينبض في أي وقت من الأوقات. من بين فوائده العديدة ، تساعد المشاركة في ركوب الدراجات في الأماكن المغلقة على تحسين التنسيق ووقت رد الفعل والذاكرة. ركوب الدراجات في الأماكن المغلقة هو فئة تشعر بالراحة وتتناسب مع كل نمط حياة صحي.